Handelsbetingelser og vilkår for private

Bestilling og betaling

For at handle på Sorring Bær skal du være fyldt 18 år og i besiddelse af gyldigt betalingskort, som vi accepterer.

Du vælger de varer du vil købe og lægger dem i indkøbskurven. Du kan helt frem til selve bestillingstidspunktet rette og slette indholdet eller mængden af indkøbskurven, gå tilbage og shoppe videre eller bestille.

Når du klikker på ”gå til kassen”, kommer du videre til hvor du indtaster dit navn, adresse, e-mail, tlf.nr., betalingsform og vælger leveringsform. (Ved brug af faktura sendes ordren først når der er betalt)

Så snart du har indtastet oplysningerne og accepteret betingelserne, kan du gennemføre ordren.

Alle priser på Sorring Bær er inklusiv moms og eventuelle andre afgifter.

Beløbet for varerne trækkes først på din konto, når varerne afsendes. I forbindelse med dellevering trækkes kun det beløb, svarende til den faktiske levering. Vi tager forbehold for pris- og trykfejl på hjemmesiden og forbeholder os retten til at annullere ordren, hvis der er tale om en væsentlig og/eller tydelig fejl.

Kvittering for modtagelse af bestilling og ordrebekræftelse

Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Der er først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os.

Afsendelse af ordre

Vi bestræber os på af afsende afgivne ordre inden for 1-3 hverdage. Der kan dog være afvigelser fra dette i forbindelse med ferier, helligdage, sygdom og lign..

Fortrydelsesret

Hos Sorring Bær er er der ingen fortrydelsesret, så snart ordren er gået igennem, og du har modtaget en bekræftelse på at varen har forladt vores varehus. Det er der ikke fordi der handles med levnedsmidler.

Reklamation

Dit køb af omfattet af købeloven – herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået, som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal kontakte os

Hvis du opdager en fejl på dit produkt og at du vil reklamere, skal du:

Kontakte os via mail kontakt@sorringbaer.dk eller telefonisk på 28856888

Varen skal sendes til: Sorring Bær, Thøger Larsens vej 6A, 9200 Aalborg SV

Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

Ved berettiget reklamation refunderer vi fragtomkostninger Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger for at sende varen retur til os.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Oplysning om klagemuligheder

EU-Kommissionens online klageportal kan anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse kontakt@sorringbaer.dk